RadaOnline

Instrukcja w trakcie tworzenia...

RadaOnline - Instrukcja obsługi Systemu

  1. Logowanie do systemu
1.1 Logowanie możliwe jest przy użyciu loginu i hasła lub linku przesłanego na e-mail. W przypadku problemów możesz zresetować hasło klikając „Zapomniałeś hasła?”.
  1. Nawigacja po aplikacji

2.1. Po lewej stronie ekranu znajduje się menu umożliwiające przełączanie między modułami. Możesz też wejść w moduły klikając bezpośrednio w kolorowe kafelki.

  1. Poziomy uprawnień

3.1. Członek – głosowanie, przeglądanie danych.

3.2. Finansowy - Finanse, Dokumenty.

3.3. Sekretarz - Kontakty, Wydarzenia, Głosowania, Dokumenty.

3.4. Administrator - Kontakty, Finanse, Wydarzenia, Głosowania, Dokumenty.

3.1. Członek RadaOnline.pl

posiada uprawnienia do:

  • przeglądania modułów: Kontakty, Finanse, Wydarzenia, Głosowania i Dokumenty,

  • oddawania głosów w module Głosowania.

  • edycja swojego profilu.

3.2. Finansowy RadaOnline.pl

posiada uprawnienia do:

  • przeglądania modułów: Kontakty, Finanse, Wydarzenia, Głosowania i Dokumenty,

  • oddawania głosów w module Głosowania,

  • edytowania modułu Finansowego i Dokumenty,

  • dodawania plików CSV z transakcjami z rachunku bankowego,

  • edytowania nazw transakcji,

  • przypisywania i tworzenia typów Wpłat i Wydatków,

  • dodawania salda początkowego rozliczeń,

  • rozliczania podjętych w głosowaniach Uchwał,

  • dodawania i porządkowania Dokumentów.

3.3. Sekretarz RadaOnline.pl

posiada uprawnienia do:

  • przeglądania modułów: Kontakty, Finanse, Wydarzenia, Głosowania i Dokumenty,

  • oddawania głosów w module Głosowania,

  • edytowania modułu Kontakty, Wydarzenia, Głosowania i Dokumenty,

  • dodawania Członków oraz nadawanie Roli i Funkcji,

  • tworzenia i edytowania nowych wydarzeń w Kalendarzu,

  • tworzenia Uchwał i Głosowań z gotowych szablonów oraz własnych,

  • publikowania Uchwał do głosowania - automatyczna wysyłka powiadomień,

  • dodawania i porządkowania Dokumentów.

3.4. Administrator RadaOnline.pl

posiada uprawnienia do:

  • przeglądania modułów: Kontakty, Finanse, Wydarzenia, Głosowania i Dokumenty,

  • oddawania głosów w module Głosowania,

  • edytowania modułu Kontakty, Finanse, Wydarzenia, Głosowania i Dokumenty,

  • dodawania Członków oraz nadawanie Roli i Funkcji,

  • dodawania plików CSV z transakcjami z rachunku bankowego,

  • edytowania nazw transakcji,

  • przypisywania i tworzenia typów Wpłat i Wydatków,

  • dodawania salda początkowego rozliczeń,

  • rozliczania podjętych w głosowaniach Uchwał,

  • tworzenia i edytowania nowych wydarzeń w Kalendarzu,

  • tworzenia Uchwał i Głosowań z gotowych szablonów oraz własnych,

  • publikowania Uchwał do głosowania - automatyczna wysyłka powiadomień,

  • dodawania i porządkowania Dokumentów.

RadaOnline

RadaOnline została zaprojektowana z myślą o małych organizacjach działających non profit. RadaOnline umożliwia zarządzanie jednej osobie lub dzielenie obowiązków pomiędzy kilka osób, w zależności od sposobu organizacji.
Po utworzeniu organizacji Administrator dodaje Członków i nadaje Role w RadaOnline

FAQ najczęściej zadawane pytania

What is [Your Brand Name]?

[Your Brand Name] is a [brief description of your business or service]. We are passionate about [your mission statement].

W jaki sposób działa RadaOnline?

We offer a [brief explanation of how your product or service helps your customers]. Our process is [simple/efficient/convenient] and [positive adjective] for you.

Ile kosztuje Aplikacja RadaOnline?

Our pricing varies depending on [what factors affect your price]. We offer a variety of options to fit your needs and budget. Please visit our [pricing page/contact us] for more information.

Czy mogę sam założyć konto w RadaOnline.pl?

Aby założyć konto, napisz do nas przez zakładkę Kontakt. Stworzymy dla Ciebie Radę Rodziców / Grupę ED i wyślemy zaproszenie na Twój adres mailowy.

Czy RadaOnline działa na telefonie?

Tak, aplikacja jest responsywna – działa w przeglądarce www na komputerze i urządzeniach mobilnych.

Czy mogę eksportować dokumenty i raporty?

Tak – uchwały i zestawienia finansowe możesz pobrać w formie plików.

Jak wyglądają głosowania?

Tworzysz temat, termin i opcjonalny budżet. Członkowie oddają głosy online, a Ty widzisz wyniki i frekwencję.

Czy mogę zmienić oddany głos w głosowaniu?

Nie, zagłosować nad Uchwałą / Głosowaniem możesz tylko jeden raz.

Czym się różni Saldo Dostępne od Stanu Środków na Rachunku Bankowym?

Saldo dostępne to stan środków Waszej Rady / Grupy pomniejszony o sumę kwot z przegłosowanych uchwał.